Piątek, 30 września 2022r. | Imieniny: Wery, Honoriusza, Hieronima
Pokaż menu

WAŻNE!!! GRANTY PPGR- UZUPEŁNIENIE WNIOSKU!!!

19 listopada, 2021

Dotyczy uzupełnienia oświadczeń będących załącznikiem
do wniosku w ramach Programu Cyfrowa Gmina- GRANTY PPGR.

 

W związku ze wstępną weryfikacją wniosku Gminy Gorzów Śląski do konkursu
w Programie Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym,  zostaliśmy poproszeni o uzupełnienie brakujących, niezbędnych danych.

 

W związku z tym należy dostarczyć do dnia 30 listopada 2021 roku następujące dokumenty:

  1. Załącznik do oświadczenia,
  2. Dokumenty potwierdzające:
  • fakt pracy rodzica/dziadka/pradziadka w PPRG (np. świadectwo pracy, umowa
    o pracę, kserokopia książeczki ubezpieczeniowej, zaświadczenia z innych instytucji państwowych potwierdzających zatrudnienie),
  • pokrewieństwo z osobą pracującą w PPGR (np. akty stanu cywilnego, z których będzie wynikać pokrewieństwo ucznia z osobą pracującą w PPGR).

 

Ww. dokumenty w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, prosimy
o dostarczenie do Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim- biuro 13a I piętro
(przy Sekretariacie).

 

WNIOSKI NIEUZUPEŁNIONE ZOSTANĄ ODRZUCONE

 

Osoba do kontaktu: Michalina Stelmach

34/3505710 wew. 155

 




Gmina Gmina Gorzów Śląski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Redakcja oraz właściciel serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).