NABÓR WNIOSKÓW NA ZADANIA Z ZAKRESU USUWANIA AZBESTU
W związku z ogłoszeniem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu nabór wniosków w ramach Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest w latach 2021-2023, informuję o możliwości składania wniosków o dofinansowanie ww. zadań.
Zadanie obejmie dofinansowanie kosztów:
• demontażu pokrycia dachowego lub elewacji zawierających azbest,
• transportu odpadów niebezpiecznych z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania,
• unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest z nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Dobrodzień.
Wnioski o przyznanie dotacji można składać na załączonym formularzu w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu do dnia 16.07.2021 r., biuro nr A-101.
Program realizowany będzie po pozytywnym rozpatrzeniu, przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej w Opolu, wniosku Gminy Dobrodzień o dotację.
W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zakwalifikowany do realizacji, niniejszy nabór zostanie unieważniony. Do czasu zawarcia umów o dofinansowanie, Gmina Dobrodzień może bez podania przyczyn unieważnić niniejszy nabór wniosków. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 343999525.
PDFOgłoszenie o naborze wniosków 2020.pdf
PDF001 wniosek-o-przyznanie-dotacji (1).pdf
PDF002 ocena-stanu-i-mozliwosci-bezpiecznego-uzytkowania-wyrobow (1).pdf
PDF003 informacja-o-wyrobach-zawierajacych-azbest (1).pdf
PDF004 oswiadczenie (4).pdf
PDF005 zgoda-wspolwlascicieli (3).pdf